Www.18Yer6.Org

Www.18Yer6.Org (http://www.18yer6.org/forum/index.php)
-   Forum Nasıl Kullanılır (http://www.18yer6.org/forum/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Mesaj görünümünde ilgilendiğiniz hiphop dalı (http://www.18yer6.org/forum/showthread.php?t=2482)

RapubliX 09-30-2009 03:56 PM

Mesaj görünümünde ilgilendiğiniz hiphop dalı
 
Üye rütbenizin altında hiphopın hangi alt dalıyla ilgileniyorsanız onu belirtmek istemez miydiniz?

İşte bunu düşünerek sitemizde bir yenilik yaptık.

Profilini Düzenle bölümüne girerek Hiphop'ın Hangi Alt Dalıyla İlgileniyorsunuz? sorusuna size uygun olan seçeneği işaretleyebilirsiniz.

http://img246.imageshack.us/img246/1447/altdallar.jpg

Ve sonrasında yazdığınız mesajların solunda kullanıcı isminizin altındaki görünüm şu şekil olacaktır.

http://img14.imageshack.us/img14/1130/18yer6altdal.jpg

Www.18Yer6.Org - "Çankırı'nın İlk ve Tek Hiphop Forumu"

TheNicker 09-30-2009 03:59 PM

usta ben onu etkinleştirdim ama hala eksik var herhalde. Bazı mesajlarda görünüyo daha sonra eski haline geri dönüyo. ama güzel bi uygulama eyvallah...

RapubliX 09-30-2009 04:03 PM

Alıntı:

TheNicker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21452)
usta ben onu etkinleştirdim ama hala eksik var herhalde. Bazı mesajlarda görünüyo daha sonra eski haline geri dönüyo. ama güzel bi uygulama eyvallah...

son yarım saat içinde sürekli denemeler yapıyordum kaldırdığım zamana denk gelmiş olabilirsin bundan sonra eski haline dönmez sürekli gözükür fakat internet explorer 6 kullanıcılarına (transparan desteklemediğinden) farklı gözükebilir.Biz tarayıcı olarak Firefox'u öneriyoruz.

TheNicker 09-30-2009 04:08 PM

olabilir eyvallah usta. bende IE 8 var sorun olmuyo şuan için. Firefox iyi de kullandıkça b*ku çıkıyo onun da. bi de Firefox 3.0 altında olanlarda ciddi açıklar var versiyon 3 ün üstünde kullansın kullananlar...

kafora aka şahmat 10-01-2009 10:48 AM

güzel bir uygulama sadık beynine sağlık

hipnoz-x 10-01-2009 03:23 PM

teşekkür ederim sadık abi :)

Alıntı:

kafora aka şahmat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 21467)
güzel bir uygulama sadık beynine sağlık

kafora haklı güzel bir uygulama :)

ƒυякαη 10-01-2009 05:14 PM

ewt qüsel bi uygulama

rap_kolik 12-01-2009 08:34 PM

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( sadıkkk bn ne olacam :D:D:P:P

RapubliX 12-01-2009 08:59 PM

Alıntı:

rap_kolik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 22988)
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( sadıkkk bn ne olacam :D:D:P:P

okulunu bitir kpssden fln girersin biyerlere :Banane21:

EfgaN 12-03-2009 04:12 PM

saolasn sadık abi güzel bi yenilikmi diyim ne diyim xD


Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:13 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tasarım : M_C_S_A_D_I_K | Çankırı © 2007 - 2014 Www.18Yer6.Org